Je na vystavené zboží záruka?

Ano, na veškeré zboží, které vystavujeme je záruka 24 měsíců.

Je nějaká šance si zboží před koupí vyzkoušet?

Vzhledem k tomu, že se jedná o nákup přes internet, tak vyzkoušení zboží momentálně není možné.

Jak postupovat v případě, že mi zboží nevyhovuje?

Pokud Vám zboží nějakým způsobem nevyhovuje, je možné ho doporučeně zaslat na naši adresu:
PROMA CB s.r.o., 370 11, České Budějovice, Fr.Ondříčka 44.
Zboží je možné  vrátit bez udání důvodů v zákonné lhůtě 14dnů od dodání.

Je možné doručit zboží i do zahraničí?

Prozatím doručujeme zboží pouze po ČR.

Jaké jsou možnosti dodání zboží?

Zboží dodáváme prostřednictvím přepravních firem.

Kde mohu uplatnit reklamaci?

Reklamace může být uplatněna osobně na adrese: PROMA CB s.r.o., 370 11, České Budějovice, Fr.Ondříčka 44, nebo zasláním zboží doporučeně na tutéž adresu, společně s formulářem o vrácení zboží, který Vám na vyžádání bude zaslán emailem.

Jaké jsou způsoby platby?

Prozatím je možná pouze platba dobírkou (při převzetí zobží)

Platba hotově (osobní odběr)

Pokud chci provést nákup, musím být registrován/a?

V žádném případě, můžete nakupovat pohodlně bez nutnosti registrace.

Jak se dozvím, že objednávka byla přijata a vyřízena?

Po uskutečněném nákupu Vám přijde potvrzující email  o provedené objednávce. O expedici zboží budete informováni stejným způsobem.

Je možné sloučit objednávky z různých kampaní?

Ano, je to možné, poštovné Vám bude účtováno pouze jednou avšak to nejvyšší.

Mohu objednávku stornovat?

Ano, ale vždy pouze písemně na email info@zamalopenez.cz 

Jaká  je dodací lhůta zboží?

Zboží dodáváme obvykle ve lhůtě 2-3 pracovních dnů.

Kolik dní trvá kampaň jednotlivých produktů?

Kampaň obvykle trvá 5-10 dnů.

Mohu zasílat reklamované zboží na dobírku?

Reklamované zboží nelze zasílat na dobírku.